Джек Кетчам: Я все ще вірю, що пам’ятають і добрі вчинки.

Пропоную нарізки з інтерв’ю Джека Кетчама. Переклад з англійської провів так, як зміг.

Джек Кетчам (справжнє ім’я англ Даллас Мейр, народився 1946 р.). – Американський письменник в жанрі жахіть. Колишній актор, педагог, літературний агент і продавець пиломатеріалів. Володар багатьох літературних премій і нагород.

Як саме Елвіс, динозаври, і жахіття врятували Ваше життя? Що викликало інтерес  до жахіть?

Я був проблемною дитиною. Батьки у стані війни, я по-середині. Елвіс дав мені мій перший смак рок-н-рольного повстання і почуття ідентичності, він вийшов, і я хотів бути схожим на нього. Динозаври дали мені багате фентезійне життя та почуття незбагненного минулого і незбагненного майбутнього. Я ніколи не вірив, що вони вимерли. Виявилося, що я був правий! T-Rex був мій перший монстр. Він лякав мене до срачки в моїх снах.

Що б ви робили, якби не стали письменником?

Я б сидів у в’язниці за вбивство мого боса.

Стівен Кінг назвав Вас найстрашнішою людиною в Америці. Чи згодні Ви з ним? Ви шанувальник його робіт?

Великий шанувальник. Стів реальний письменник, природний розповідач  з серцем, душею і нескінченно хитрим розумом. Коли я дізнався, що він назвав мене страшним, я лише  усміхнувся.

Ви дружили з Робертом Блохом (автор “Психо”)? Як думаєте, Ви б добилися всього без його підтримки?

Він навчив мене багатьом речам. Як застосувати мою дупу до стільця. Як зберегти своє почуття гумору недоторканим. Навчив бути стриманим по відношенню до молодих письменників…

Чи згідні, що добрі вчинки не пам’ятають у сучасному світі?

Я старий хіпі. Я все ще вірю, що пам’ятають і добрі вчинки.

Ви  любите тварин…

Звичайно. Тварина коли-небудь висміювала вас? Змусила вас почуватися ніяково?

Для тих, хто не знайомий з історією, Ви можете розповісти нам трохи про “Жінку” (Крім роману у світ вийшов також і фільм)?

Вона єдина хто залишився в живих зі свого племені, важко поранена. Її знайшов хлопець на полюванні  і вирішив принести її додому  – до дружини і сім’ї.

Який Ваш улюблений фільм?

Техаська різанина бензопилою. Я переглядав її в кінотеатрі у Нью-Йорку.

Чи є у вас які-небудь звички / ритуали під час написання?

Так, сигарети. Чашка кави і година читання вранці, перш ніж почати щось писати.

Коли писали роман “Дівчина навпроти”, багато матеріалів опрацювали.

Дуже. Всі події книги базуються на реальних фактах. Я навіть був у тому будинку. Читав вирізки газет про перебіг розслідування.  Було багато таємниць. Вся вулиця, де відбулись ті події окутана таємницями.

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

