Гонзалес: Люди люблять хорор, але не хочуть у цьому признатися

Невеличке інтерв’ю з американським хорор-письменником Дж.Ф. Гонзалесом. Сам автор працює в художній літературі (сплаттерпанк) і технічній літературі. Також заробляє на хліб, виконуючи інші фрілансерські замовлення. 

Коли Ви вперше зацікавилися літературою жахів?

З раннього дитинства, особливо тоді, коли ознайомився з творчістю Стокера, Матесона, Роберта Блоха… коли читав хоррор комікси, дивився фільми жахіть 70-80х років. В 11 років прочитав “Щелепи” Пітера Бенчлі.

Що надихнуло Вас стати письменником?

Я пам’ятаю батька, який щодня злився, бо мав йти на роботу і важко заробляти на життя. Я вирішив, що почну писати, публікуватися і зароблятиму на життя улюбленою справою. Але життя, це не легка прогулянка. Коли подорослішав, то зрозумів, що вижити на письменницькій праці дуже важко. Доходи мізерні. Ніхто навіть і не здогадується, що популярне “Психо” Роберта Блоха не принесло йому золотих гір. Дуже багато талановитих і розумних людей мають нестачу в коштах.

Ви постійно пишите хорор?

О, ні. Я розподіляю час на художню і технічну літературу. Є дні, коли я пишу технічну літературу в  IT сфері, а є дні, коли я працюю виключно в художньому напрямку. Також я приділяю час для кіносценаріїв бюджетних фільмів і таким чином заробляю гроші не виходячи з дому. Признаюсь, працюю також і літературним рабом – пишу твори для незнайомих мені людей.

Який Ваш письменницький розпорядок дня?

Встаю о 6 ранку, готую доньок до школи. Потім везу їх у школу, а потім сідаю за стіл і працюю до вечора.

Не так вже й багато хорор письменників влились у мейнстрім. За винятком Кінга. Чому так?

Люди люблять хорор, але не хочуть у цьому признатися. Ось наприклад, люди кажуть, що не можуть читати мої твори, бо вони лякають, але при цьому стверджують, що їм подобається творчість Кінга. І коли я кажу, що моя творчість практично нічим не відрізняється від кінгової, вони ніяковіють і не знають, що відповісти. Багато людей асоціюють хорор з “Пятницею 13-м” або “Пилою”. Зрозумійте, хорор набагато ширший і цікавіший жанр ніж можна собі тільки уявити.

 

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

