Джо Лансдейл: Розмір не важливий

Джо Лансдейл

Про цього дядька можна знайти багато інформації в Інтернеті, тому повторюватись не буду. Це знакова фігура у світовому горорі. Уродженець Техасу. Любить писати твори в більш короткому і стислому форматі. Його козир – це оповідання і повісті, хоча романи також дуже класні. Пригадує, що його оповідання відмовлялися друкувати усі, кому тільки не надсилав (більше тисячі відмов).  Письменник дуже різносторонній – пише в жанрі фентезі, детективу, нуару, стімпанку. Сценарист. Творив комікси. Лауреат дуже багатьох літературних премій.  Величезний вплив на творчість припав на часи Великої депресії в США. Розповіді про цей період від рідних він відтворював і на папері в своїх уже розповідях. Займається східними єдиноборствами і запросто може надавати по голові зухвальцям. Володіє багатьма поясами. Винайшов свій власний стиль ведення бою. Одружений. Є донька.

В Україні, якщо щось із його творчості і видавали, то я про це не знаю. Можливо в якісь збірці є… Не знаю. Не бачив. Щодо російських видань, то раджу познайомитися ось із цими знаковими творами, що видавалися в рашастані. У зв’язку з війною, не подумайте, що я агітую їх придбати. Вирішуйте самі. Ви дорослі дядьки. Колабораціонізм не схвалюю. Може книга є у когось уже в Україні і вам поталанить…  Зображення до книги-збірки “Дорога мертвеца”(Deadman’s road) робив наш земляк з Києва – Сергій Крикун – молода, талановита і знакова персона уже для українського горору.  Якщо володієте англійською – велкам ту ібей або емейзон. Там книг Лансдейла дуже багато

  • Ви пишете твори короткої форми, чому?
  • Просто, мені дуже подобається коротка форма написання. Мені так найкраще вдається.
  • Ви вважаєте, що коротка форма найкраща для для жанру горор?
  • Думаю 40-50 сторінок достатньо, щоб когось налякати. Але це моя особиста думка. Розмір не важливий. Я читаю й великі та громіздкі твори. Вони суперові.
  • Що для вас горор?
  • Це двигун мого життя. Горор, таємниця, все втаємничене…
  • Сцени насилля у ваших творах інтенсивні але короткі…
  • Це доволі дивно але чомусь люди думають, що сцени насильства у моїх творах вкрай криваві та затяжні ніж це є насправді.
  • Дуже багато письменників пишуть в різних жанрах. Це через те, що так час диктує? Бізнес?
  • Особисто я пишу в багатьох жанрах, тому що пишу для себе. Письменництво для мене як хобі. Основні джерела доходів у мене не через письменницький вид діяльності.
  • А як ви ставитесь до соцмереж? Фейсбук, твіттер.
  • Думаю це необхідно для бізнесу. Робити оголошення, піарити свої твори. Але сидіти цілими днями біля компа і відповідати на сотні питань фанів – це фізично нереально.
Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

