Бетсі Палмер: Я ніколи б не знялася у “П’ятниці 13-го”, якби я не потребувала десять тисяч доларів!

Пропонуємо переклад міні нарізки з інтерв’ю, яке давала Бетсі Палмер (1926 – 2015). Палмер зіграла роль мами Джейсона Вурхіза у “П’ятниці 13-го”.

Бетсі, все ж молодше покоління знає Вас як маму Джейсона, а не актрису фільму “Бляшана зірка” (Бетсі номінувалась у цьому фільмі на “Оскара”)

Бетсі Палмер: Боже мій, так! (Сміється) Але люди впізнають мене щей  через ТВ-шоу під назвою  “У мене є секрет”. Я була на цьому шоу протягом десяти або одинадцяти років. Люди похилого віку завжди пам’ятають мене саме через це шоу. А для молодняка я, мабуть, завжди буду мамою Джейсона.

Чи є у вас улюблені спогади від зйомок “П’ятниці”?

Бетсі Палмер:  Історія почалася так… Мій автомобіль зламався по дорозі додому в Конектикуті. Я сказала собі: “Я мушу купити новий автомобіль. Я просто мушу!” Моя дочка сказала: “Приглянься на Volkswagen Scirocco, воно таке класне!” Так я і зробила. Ціна машини була дев’ять тисяч дев’ятсот доларів і дев’яносто дев’ять центів. Згодом, телефонує мій агент і каже, що є можливість знятися в новій кінострічці. Я кажу: “Дуже добре, я б із задоволенням! У Каліфорнії?” І він каже: “Ні, це буде в Нью-Джерсі. І вони будуть платити вам одну тисячу доларів в день.” Я радісно кажу: “Прекрасно, я тільки що дивилася на автомобіль, який я хочу купити. Це звучить просто відмінно.” І він говорить: “Ну, є недолік.” Запитую: “Що ти маєш на увазі?” Він відповідає: “Це фільм жахів.” А я лише пручаюсь: “Ні, ні, ні, ні! Я не хочу цього!!! “. Але тоді я почала думати про ці десять тисяч доларів. Я сказала: “Надішліть мені сценарій.” Вони послали його і я прочитала: “Який шматок лайна! Ніхто ніколи не буде дивитися цього! Це якийсь жах, а не кіно.” Але … всього десять днів роботи… і я подумала: “Я зроблю це! Я зможу купити собі машину.” І я вирушила на зйомки… На своєму старому авто…. Зйомки проходили доволі весело. Том Савіні зробив макет голови в гіпсі. Це був старт його кар’єри. Він приклеїв цю річ до моєї голови! Уявляєте?!

Ок, а де зараз Volkswagen Scirocco?

Бетсі Палмер: Це було тридцять років тому!!! (Сміється) Я віддала його моїй дочці в кінці кінців.

Хто б міг подумати, що цей автомобіль стане настільки значущим в Вашій кар’єрі?

Бетсі Палмер: Це правда. Я клянусь вам. Я ніколи б не знялася у “П’ятниці”, якби я не потребувала десять тисяч доларів. (Сміється). Я б не робила цього. У жодному разі!

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

